Slapen boek

Artikelnummer: TG Slapen boek
Beschikbaarheid: Op voorraad (1)
Levertijd: 1 -2 dagen

Slapen boek

50 Mindfulness oefeningen om je nachtrust te verbeteren.


Doorbreek de cirkel van slapeloze nachten met deze 50 makkelijke oefeningen. De korte en effectieve mindfulness- en ontspanningsoefeningen van klinisch psycholoog en gezondheidscoach dr. Arlene K. Unger bevorderen een ontspannen nachtrust. Je wordt weer uitgerust wakker, klaar voor wat de dag te bieden heeft. Dit boekje is zo gemaakt dat het perfect in je tas of zak past en je het altijd bij je kunt dragen. Dus sla het open als je wat hulp kunt gebruiken om ontspannen in slaap te vallen.
50 makkelijke oefening Unger bevorderen een ontspannen nachtrust. Je wordt weer uitgerust wakker, klaar voor wat de dag te bieden heeft. Dit boekje is zo gemaakt dat het perfect in je tas of zak past en je het altijd bij je kunt dragen. Dus sla het open als je wat hulp kunt gebruiken om ontspannen in slaap te vallen.

Aantal pagina's: 160
Auteur: Dr. Arlene K. Unger
Druk: 1
ISBN: 978-94-6359-104-1
Nur: Onbekend
Uitvoering: Paperback
Formaat: 135x165 mm

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »